Tips Suami Isteri

3 Sebab Tidur Berbantalkan Lengan Suami Lebih Tenang Dan Lena Diulit Mimpi

Tidur berbantalkan lengan suami lebih tenang dan lena? Betul ke? Fasa pertama perkahwinan iaitu 5 tahun pertama, tak mustahil nak tidur berbantalkan lengan suami. Mood bulan madu masih hangat, dakapan m3sra masih menjadi satu kenikmatan.

Melepasi fasa pertama perkahwinan, berapa ramai pasangan suami isteri masih bertahan. Dengan tidur berbantalkan lengan suami? Rimas, ketiak suami bau masam.. hmm itu dah jadi satu kemestian isu berbangkit.

Jangan tak tahu, tidur berbantalkan lengan suami ada banyak kelebihan yang dalam tak sedar akan anda peroleh manfaatnya.

Bau Phero (pheromone) Itu Senjata Ketenangan Wanita

Statement ini bukan melampau. Tapi dah pun dibuktikan secara kajiannya, pada ketiak suami ada sejenis bau yang dipanggil phero. Fungsinya ia boleh mengaktifkan hormon isteri sehingga membuatkan mereka tenang dan lebih selesa. Tapi pastikanlah suami anda mandi dulu malam sebelum tidur ya. Kalau tidak bukan phero yang keluar… pengsan lagi ada.

Tanda Isteri Memerlukan Suami Sebagai Pelindungnya

Suami yang membenarkan isterinya tidur di atas lengannya dari malam sampai ke pagi tanpa merungut letih, memang suami yang hebat. Terserlah sifat pelindung dan penyayangnya terhadap isteri.

Suami anda lebih hebat andai tidak merungut malah merelakan lengannya dijadikan bantal walaupun sudah berkahwin lebih 15 tahun. Dia bukan sekadar rom4ntis malah suami yang sukar anda temui di mana-mana. Jadi, jagalah baik-baik ya wahai isteri. Jangan sampai terlepas!

Hindari Konflik Suami Isteri

Anda yang tidur mendakap suami dan berbantalkan lengannya, berbahagialah sebagai pasangan suami isteri. Selain tidur yang lebih lena, hubungan kemesraan itu sebenarnya telah terikat dengan rapi.

Biarpun konflik melanda, anda sudah memahami pasangan dan tahu bagaimana mahu selesaikannya. Suami juga lebih selesa dengan sikap isteri yang lebih setia dan taat padanya. Bukankah mudah sebenarnya mahu menenangkan hati suami mahupun isteri yang sedang merajuk. Dakap saja pasangan dan tidurlah dalam posisi yang disarankan ini.

Jangan sesekali meletakkan usia perkahwinan sebagai halangan. Seharusnya semakin lama hidup bersama, semakin rom4ntis pasangan suami isteri itu. Jika belum jumpa… carilah jalan perdamaian agar CINTA sentiasa suubur dalam rumah tangga kalian. Melalui posisi tidur berbantalkan lengan suami ini pun boleh jadi langkah permulaan yang baik.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

+ 78 = 81

error: Content is protected !!