Kisah Romantik, Tips Suami Romantik

Kisah Romantik Sebelum Pergi Kerja

ISTERI : Abang.. nak salam

SUAMI : Syg nak salam je?


ISTERI : Eeiuu, Abg jangan gatal depan pintu ea? (bulatkan mata)

SUAMI : Hahaha, syg buat lagi suka tengok (sambil cium tangan isteri seperti isterinya buat)


ISTERI : Abang, kenapa setiap kali kalau sy salam mesti Abang cium tangan sy balik


SUAMI : Kalau nk tahu kiss pipi Abang dulu.


ISTERI : ABANG…! (cubit perut suami)


SUAMI : Au!.. haha, okey2 sorry, tak tau lah kenapa. tapi setiap kali syg hormat abg. Abg rasa syg. Bila Abg cium tgn isteri abang yang dah byk tolong abg itu lah cara abg hargai syg. Walaupun syg selalu bebel2 dekat abang. cubit abang. sakat abang balik kerja. Buat duckFACE dekat abang. tu semua abang suka.


ISTERI : abang… pergi lah kerja cepat2 nanti sy rasa mcm nk nangis


SUAMI : hahaha.. mehh syg skit.

Gurauan, sakat , gaduh , merajuk . Itu lah yg lagi mengeratkan hubungan. Alhamdulillah. seronok hidup bercinta
secara halal.

www.panduansuamisteri.blogspot.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!